Jag älskar dig!

Det har varit dåligt med uppdatering i helgen!
Mamma och Pappa har varit nere över helgen! Det har varit supermysigt!
På fredagen så var vi ute och åt, och det var så mysigt! Satt och surrade och bara myste!
Och på lördagen så var vi på stan och kollade i en massa affärer!
Sedan åkte vi och handlade lite till middan och så fick vi en jättefin matta av mammi till köket!
Efter middan åkte vi till Stugan till Hans föräldrar och där satt vi ganska länge, pratade och myste!

Idag har vi firat Hans födelsedag! ( han fyllde ju år i tisdags)
Så mamma och pappa var här en sväng på morgonen sedan åkte dom hemöver, dom skulle hem för att min brors Fru fyllde år idag! GRATTIS CARRO!
Sedan vid 13, kom Hans Farfar och hans Sambo, Hans, mamma, pappa och mormor! Samt även min syster, hennes sambo och älskade underbara olle!
Det var så mysigt!





Jag älskar dig!
Grattis Hjärtat!

Nästa helg är det fullfart igen!



Kommentarer
Postat av: sandra

vilken härlig helg! såg itne dig på stan jag e för var också ner i lördas :) fina fat du hade som en 3 angel fränt :)

2010-05-10 @ 10:05:20
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Nää, filman sög faktiskt! Det var det sämsta härket jag sett på länge, jag trodde den skulle vara läskig. Men Nej då! Den bara förklarade hur allt kom till att bli det mystiska i Rose Red inte ens lite skrämmande.. blää..



Jag lovar att du vinner ett helt år i liv på att inte se den så dålig var den! haha :)

2010-05-10 @ 11:07:09
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0