Hej igen!

Jag vet att det är väldigt dåligt med uppdatering just nu!
Mycke grejjer pågång!  Jobbar, och har varit barnvakt till Olle i några dagar förra veckan.
Förra veckan, så började jag att jobba, som en kär gammal vän så vet man vad man har att vänta;) hehe
Det är härligt att jobba igen! trivs väldigt bra i min grupp!
Och på onsdag kom Olle, det var riktigt mysigt! Han är så snäll! Men man är ju inte van det tempot som han håller hihi, På torsdag så kom F och J hit och vi kollade på film.... Apan... Se den aldrig!! fruktansvärt dålig film!
På fredag åkte Olle hem igen! tror bestämt att hans föräldrar saknade honom ;) 
Han var så snäll och söt när han va här, han sov ungefär 12 timmar varje natt och nån gång på dan. Alltid lika glad! Mycke kärlek för det!!
 

På fredag eftermidda när Olle åkt hem, så åkte vi till Näsviken och hälsade på Sara, Gustav, Svea och lilla Stella!
Hon var helt bedårande! Det var jättemysigt! Men vi stannade bara en liten stund, men det va jättetrevligt ändå!

Och så jobbade jag hela helgen! Delad tur på lördag och långkväll på söndag,
Sedan vart det en ny vecka,  jobb måndag, sedan ledig!
Så igår så åkte vi först och slängde en massa skräp efter renoveringar... Har varit lite slö med att slänga sånt haha,
Men ni har vi plats i förråden igen! Plus att vi slängde 1-2-3 Mattor haha! Som alla råkat ut för missöden!
Så då har jag en anledning på fredag att köpa ny matta när vi ska på Ikea! weho!
För till helgen åker vi till härnösand! Längtar massor! va en månad sedan jag va där nu!!
Och mamma har nästan lovat att vi ska äta rökta räkor!! ååh så gott!
Och då ska vi stanna till i birsta påvägen upp på fredag, beroende på vädret! Är det  sol o varmt så får vi ta det på lördag istället!!

Ja iallafall, nu är det Onsdag ( för dom som missat) haha, och jag ska jobba kortkväll ikväll.
På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0