En dag mindre!

Hur ska det här gå?? Det är dag 2 bara, men jag är såå arg. Blir sur för ingenting ??

Nu behöver jag verkligen bli peppad till max...
Jag vet att jag har en operation att ta sikte på, men jag vill ha MAAAAT:D haha
Äh, om ett par dagar blir de nog bättre när magen valt sig vid att äta så lite.

Har jag berättat vad jag ska göra för någonting?? Det vet säkert dom flesta. men kan berätta ändå.

Jag ska göra en Gastic Bypass den 24/3 i hopp om att äntligen kunna gå ner i vikt och få lite lättare med min ledvärk. Jag har två sjukdommar som båda två gör att man går upp i vikt och den ena iallafall försvårar att man ska gå ner i vikt på egen hand. Så känns som att detta är det rätta..




Snälla peppa mig!!



Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer gå jättebra gumman! stå emot och tänk på op så gjorde jag! spela mkt spel på datan de gjorde ja också så tiden gick :) du klarar detta!

2010-03-11 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0