Helgen

img_0344 (MMS)

Helgen var jättefin, vi gjorde lite fynd i birsta! När vi kom upp till Härnösand så var det 13 grader hos mor och far, då deras panna hade stannat, men det var lätt fixar och när vi senare på kvällen kom hem ifrån våra fina vänner A och N så var det varmt och skönt inne!:) hos A och N var det väldigt trevligt och många skratt som alltid!! På söndagen så gjorde jag och Hans rullrån hos Farmor och åt lite lunch!:) Prinsarna var hos Hans föräldrar över helgen! Gud så jag saknade dom!:) Nu ska jag och min älskade se på film! Hoppas att ni där ute har en bra kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack för din kommentar :-)

Ha en trevlig helg!

Kram Zandra

2010-12-10 @ 16:08:05
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0