Det var så mysigt att i morse mötas av lju...

img_0421 (MMS)

Det var så mysigt att i morse mötas av ljuset ifrån granen som kikar fram i vardagsrummet! Jag tycker att december är en sån mysig månad! Och nu är nästan alla klappar till min man färdiga! Bara en kvar nu!:) känns fint! Sedan måste vi fixa till mina syskonbarn! Samt en födelsedagspressent till min far som fyller år på juldagen.           På lördag är det lilla julafton hos svärföräldrarna! Jag hoppas att jag kan närvara, men det ser än så länge mörkt ut på den fronten:/.            Det ska bli mysigt att iår få fira julafton tillsammans med H för första gången, även om de betyder bilresa på självaste julafton! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

du har en award att hämta i min blogg :)

2010-12-14 @ 20:45:19
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0