Dan före dopparedan!

Imorgon är det julafton!
Här kommer ett försenat inlägg från igår!

(Då är snart julen här! Mysigt! Idag har jag varit hos fina Linda på Nail art Studio och äntligen fixat naglarna! Så nöjd:) Det vart silverglitter på tipparna!

Dags att dra och käka lunch med Hans nu!
Sedan i kväll är det åter dags för jobb! känns inte jättemotiverande när man tittar ut genom fönstret och knappt ser grannhuset för att det snöar så mycket:S

Hoppas att ni alla får en härlig jul!
kram)



Hoppas att ni där ute får en fin jul! Jag är inte på topp, så jag ligger och vilar för tillfället och hoppas att jag snart är på benen igen!

Alla julklapparna är nu färdiga, det känns så skönt!

kram


Kommentarer
Postat av: Evalotta

Det känns bara så fruktansvärt FEL att om våran hyresvärd inför samma regler så ska jag,janne och Ester flytta...för vi har en "sån ras" fast hon är snäll,älskad av alla grannar och aldrig gjort en fluga förnär...medan kärringen ett hus bort med så jävla elaka hundar ska få bo kvar?!



Blir det så i framtiden att vi blir vräkta pga våran hundras så kommer jag gå ut i media,jag kommer INTE flytta och jag kommer ställa våran fina Ester bredvid alla andra grannars hundar...så ska de få se vilka hundar som egentligen är genomaggressiva pga dålig fostran.

2010-12-23 @ 14:58:48
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0