Så ska det låta!


Det vart så ska det låta ikväll och sedan ska jag ge Modern Family en chans som går istället för solsidan!
Undra om det är nått att se!
Får fördriva tiden så länge med min absoluta favoritserie The big bang theory! Vad tycker ni om den??

Sedan blir det nog natten här hemma hos oss, alla 4 veckar vara trötta.
Grabbarna tror jag är ute och jagar någonting om man kollar på deras ryckningar hihi,
och både jag och H har nog fått för lite sömn i veckan tror jag, då båda två varit väldigt trötta idag!

Nu är det inte lång tid kvar innan vi ska få fixa vardagsrummet ÄNTLIGEN!!
Pratade med min syster idag och vi kom fram till att när man har bestämt sig för att ändra någonting hemma,
byta gardiner eller för all del måla om, då tål man inte hur det ser ut längre,
Jag har väl inte varit nått jättestort fan va brunt, men ändå tyckt att det varit helt okej i vardagsrummet då jag inte kunna komma på hur jag/vi vill ha det, men nu när vi har bestämt för att göra om så tål jag inte den bruna färgen!! Vill bara få bort den.
Samma gäller i köket! Dit vill jag ha en hissgardin när vi gör om(tror att det blir finare så) Så nu vill jag bara slita ner gardinerna som är där nu! Tycker inte alls att dom passar in där!!!
Nån fler som tänkt på det??

Jag har funderat på om jag ska skriva min operationsberättelse här i bloggen nån dag framöver. Är det någon som är intresserad av att läsa den??


haha oj, det vart många frågor!


Kommentarer
Postat av: Evalotta

Hahah det där känner jag igen! Jag vill kräkas på våran lägenhet! Har ångest varje dag,vill få det fixat NU! Ingenting duger "så länge" :P

2010-04-16 @ 22:59:59
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: sandra

först¨r exakt hur du känner, blir så för mig med men då brukrar ja möblera om eller nått så de blir en liten förändring annars blir ja tokig!



sj klart vill jag höra en op berättelse å se mer bilder!!!!!!

2010-04-17 @ 09:31:45
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com
Postat av: Malin

jag är nyfiken :)

2010-04-17 @ 10:11:54
URL: http://mmaalliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0