Prisa Gud! Nu kommer skatteåterbäringen!

Vaknade av att solen sken in i sovrummet!
Kan det bli bättre??
Just nu är Hans i duschen och jag äter frukost och tar mina mediciner, sedan tänkte vi oss en långpromenad med hundarna ut på Maln så får dom skita ner sig lite extra;) hihi
Och jag får röra lite på mig!
Har varit lite dåligt med det sedan operationen, men nu rä det dags att komma igång!

Sedan i eftermidda ska vi nog till svärföräldrarna så H får klippa sig! :)

Häromdagen så deklarerade jag. Jag var livrädd att jag skulle behöva betala men icke!
Så till midsommar så blir det + på kontot hihi!
Då ska jag köpa en Pappelina matta till köket!

(bild lånad ifrån nätet)

Det kommer bli jättefint med den till upplyftningen vi skall göra!

Åh, jag längtar MASSOR till Maj! Först fyller min älskade år och sedan ska min fina vän A komma ner med sin N!
Kolla på bilar och umgås en massa! 

Hur ska ni tillbringa denna söndag?

Bilder ifrån promenaden kommer nog i eftermidda. Håll ut

Kommentarer
Postat av: Evalotta

Ja jag ska kolla där:)

Den där mattan ska vi också köpa till köket!:) Fast vi ska ha 2,en lång och en lite mindre...ruskigt snygga!

2010-04-11 @ 20:03:08
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0