electrolux ergorapido

Åh vad bra jag mått idag då solen tittat fram och förhöjt min tillvaro!

Idag har vi varit och kollat på grejjerna vi behöver till våran lilla renovering av vardagsrummet!
och sedan var vi på ÖB och kollade på färg... och därifrån kom jag med en WC duck och en ljuvlig body butter som luktar cockos!

Sedan efter det åkte vi hem och jag städade och damsög!
Välbehövligt när man har långhåriga hundar! det blir både hårtussar och grus överallt i lägenheten!
Det är tur att man har en electrolux ergorapido eftersom att man får damsuga litegranna varje dag! :)
Får tacka svärföräldrarna för den julklappen förra julen!!

(ursäkta den dåliga kvaliten! mobilkamera)


Jag insåg när jag städat att jag verkligen är i behov av att åka en sväng på IKEA och köpa ljus!
Framförallt värmeljus!
Undra när pengarna ifrån försäkringskassan kommer...?


Vad ska ni göra ikväll då kära bloggläsare??
Vi ska bara ta det lugnt här hemma och kolla på Millenium som börjar kl 21.
Sedan blir det nog sängen för min del, somnade efter kl 03 inatt och Hans började surra med mig kl 9 så då vaknade jag igen, och han somnade självklart om;) haha

kram
e

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vilken rackare som börjar prata sådär på morgonkvisten, slå han i huvudet med kudden näta gång så han blir tyst! :)



Det ska bli askul att åka ner, vi längtar både jag och Niklas. Vi har suttit och sträckläst på garaget på tråden där om vilka bilar som kommer att komma dit. Men jag ska nog glo på dig fina Elin, det e ju inte så ofta vi ses så man får ju passa på! :) Tror du dom vill umgås med oss när vi börjar prata en massa strunt? haha

2010-04-10 @ 22:38:29
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Ellie<3

super fin design!

2010-04-10 @ 23:47:29
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: sandra

nice, älskar tatooisar, gjort dom i hudik? vill du göra fler?



ja det är skitfint väder, men idag kom vi upp skitsent aldrig sovit såhär länge på över 1 år! sov till halv 11, gaaah..



ikväll jaru, få se hur länge man blir i iggesund, svärfar fyller 49 så ska dit till 15.00 så kanske mna kommer hem runt 19 el 20 ingen aning men då blire väl ba tare lugnt :)



hehe ett av paketen ja köpt till markku som han heter "finsk" är en ceris rosa vringad tröja lite gay sådär hehe ska bli skitkul å se hans min :D



händetr för er då??

2010-04-11 @ 11:24:36
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0