Apoteket??

Vid flera tillfällen nån gång i veckan så ringer folk fel hem till oss... Inge konstigt med det, sånt händer ju...
Men grejjen med dom som ringer fel hit så ska dom till APOTEKET??
Hur svårt är det egentligen att slå rätt nummer?? spec då det är flera siffror innan vårat telefonnummer dyker upp?

Är nummret till apoteket 0771 450 450 så slår man väl det??? eller?
Inte hoppas man väl över ett gäng siffror??
Och jag blir lika full i skratt varje gång det händer, för jag blir lika paff varje gång.
Jag minns en gång för nått år sedan så ringde det en tant och hon vart väldigt förbannad på MIG för att hon inte kom till apoteket. OCh jag försökte förklara för henne att hon inte kommit dit hon skulle utan hem till oss.
Men då vart hon bara argare och argare och frågade vad jag hade för jävla nummer då? För att hon hade minnsan ringt till Apoteket!
Så jag fick ta fram nummret och berätta hur hon skulle slå för att komma rätt.
Haha heelt galet!!
Idag har det bara ringt 2 gånger faktiskt..


Har ni råkat utför liknande ??


Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Det tycker jag absolut att ví ska göra! Hoppas det blir soligt och fint den helgen.



Haha vad har ni för knasbollar i hudik?! Apoteket av alla ställen, är erat nummer likt apoteks numret eller?

Vad spännande med vägning, jag slutar 13 imorgon e du hemma då? Isf kanske jag kan ringa? :)



Miss u 2 babe!

2010-04-13 @ 20:16:28
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: sandra

har också haft många som ringt fel men då har dom slått fel riktnummer konstigt nog å sist var de en kille och han började ställa massa konstiga frågor om vi ksulle ses osv blää..

2010-04-14 @ 09:32:27
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0