-1,5kg

Jag vet att det inte har kommit nån OP-berättelse än men jag ska försöka skriva en idag.
Tänkte skriva igår, men jag mådde inte alls nå bra, Var aldeles snurrig, kallsvettades och fruktansvärt illamående och låg i sängen hela eftermiddan och kvällen.
Men idag så mår jag bättre, trött bara, och har ont i huvudet, så det blir en lugn dag...
H är världens underbaraste och han pysslade om mig jättemycket igår!
Så omtänksam! Jag älskar dig!! Och så lycklig lottad att ha just dig i mitt liv!!


Denna veckan har jag "bara" gått ner 1,5kg, men jag ska inte klaga. Det är ju trotts allt minuskilo!
Så jag har gått ner över 13 kg allt som allt!
Idag är det dags för mätning och kanske fotografering, det är ju en månad sedan sist.
Men jag vet inte om jag känner mig bekväm än med att visa förebilderna.... Men det kanske kommer:)

Håll utkik efter min Operationsberättelse under dagen!



Kommentarer
Postat av: Evalotta

Skönt att du mår lite bättre idag:)



ska bli spännande att läsa op-berättelsen! ...och jamena...herre guuud! 1,5 kg på en vecka är mycket!:)

2010-04-21 @ 13:20:52
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Evalotta

Ska man äta socker och fett efter en sån där operation? Jag har för mig att jag hört att man kan bli jäkla dålig då!:(



Ja lite bättre idag,har fått byta pencillin,så jag hoppas det vänder! Jag är hungrig men vågar inte äta:(

2010-04-21 @ 14:33:40
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Evalotta

Jaaa klart man ska lyxa:) Men jobbigt att man måste testa sig fram...man lär ju må dåligt ganska många gånger innan man kommer på vad man kan och inte kan äta:P

2010-04-21 @ 15:06:15
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: sandra

härligt med 1.5 kg i veckan å på 2 veckor är det ju 3 kg och på 1 mån är det ju 6 kg osv.



yeyy du kan ju lägga in före å efter bild på FB på forumet gbp ljusdal, där kommer ba vi in lixom :)



härligt å mäta sig tänkte också gö de men åt nyss så ja blåste upp hahaha så ska mäta mig på söndag :)



mm vi måste ut å gå nån dag!



kram

2010-04-21 @ 20:06:51
URL: http://stigentillettnyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0