Onsdag!

Igår var min älskade syster här med min ögonsten Olle:)
Vi hade det så mysigt. Satt och surrade och så gick vi en promenad runt här och kollade på hus och pratade om allt möjligt!
Jag älskar dig syster!!
Sedan kom Hans hem och så köpte vi mat, det var så gott med thai mat:D
Jag önskar att jag bodde närmare min familj... Fast det är inte så jättelångt, men ja:)
Längtar till nästa gång vi åker upp.. Då får jag äntligen åka på IKEA:P som jag har längtat:D haha
Och så har vi ett litet projekt pågång här hemma. Vi ska göra om våran badrumsdörr lite.. Hoppas att det går *håller tummarna*



Elliot och Charlie var väldigt nyfikna på vad det där lilla var :D dom hade aldrig riktigt kommit nära förut.
Så när det var dags att byta blöjja la sig Elliot på första parkett och tittade nyfiket:)
hihi så söta!:)


Syster, när du läser detta.. Tack för att du kom ner, det var så mysigt!!


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0