jahaja

Ja, det är mycket just nu. Jag gör min praktik just nu på kirurgavdelningen på sjukhuset.. Fruktansvärt intressant:)
Jag var i stockholm förra helgen, det var så underbart. Hade det så kul:)
Men jag var ganska sliten på tåget hem på söndagen:P
Idag kom våran nya fåtölj som vi hade beställt ifrån MIO, först kom dom.. men då hade dom med sig fel färg... då var jag rädd att jag skulle behöva vänta ytterligare 6 veckor på min älskade fåtölj, men det gick 30 minuter så ringde han och sa att han hittat den och skulle komma med den på en gång:) Den är i samma tyg som våran soffa och den är sååååå skön:)
Den ser ut såhär.


Nu ska jag krypa upp i fåtöljen igen och se på Greys anatomi.

På¨återseende:)

Kommentarer
Postat av: Emmis

Najs, måste komma och prov sitta något tag... :)

2009-09-07 @ 23:40:32
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0