1 år av otrolig sorg och saknad efter dig farfar

idag är det 24/9............. Exakt ett år sedan min älskade farfar gick bort.....
Det är någonting som jag har tyckt varit jättejobbigt, och jag har haft jättejobbigt att hantera det...
men nu har första året passerat, kanske dags att börja om.
Jag hoppas att dagen går bra, jag har ju nått att göra hela dagen på praktiken...
Helst av allt så skulle jag bara vilja gå o lägga mig igen och sova förbi hela den här dagen, men det är sista veckan på praktiken, bara idag och imorgon kvar så..

Men ja är otroligt tacksam, jag har världens bästa familj som man kan prata med och en väldigt stöttande sambo..
Jag är så otroligt lyckligt lottad!
Och jag har ju min farmor kvar^^

Jag är otroligt glad och stolt över att ha haft DIG som min farfar och jag minns allt roligt vi har haft.
Jag älskar dig då nu och för alltid!





/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0