Morrissey.

Första gången jag hörde någonting om The Smiths  var det låten här under..
och jag kan inte annat än säga att jag vart helt kär i hur Morrissey sjunger!
eller hur han vickar på höfterna!;D haha

Att han kommer till sverige i sommar sedan... men jag känner att jag varken har råd eller tid eftersom att jag inte vet hur jag jobbar första perioden... en annan gång kanske:)

Det har varit mycke tjat om att uppdatera;) och jag har inget att säga så här kommer några videos.
NJUT!


Annars har jag inte så mycket att skriva om...
Pluggar och myser med min lilla familj:P
kanske kommer mer efter helgen.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wihoo ett livs tecken! ;) Hoppas att allt e bra med er, kram

2009-05-15 @ 23:26:04
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Emmis

Duktig gumman, du har uppdaterat... :)

2009-05-16 @ 22:58:12
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0