Onsdag!

Min älskade syster kom igår istället:)
Vi satt på en uteservering och åt lunch och surrade, Sedan gick vi på stan med 2 mål. ett par vida bebisbyxor och en bebiströjja med dragkedja på... byxorna hittade vi med ingen tröjja... eller jo.. men den var ganska så stor så.. bebisar kanske inte behöver långärmat?:D haha
och så hittade vi lite andra roliga/bra grejjer.
Sedan köpte vi glass och jordgubbar och åkte hem hit och satte oss på ballkongen och pratade om allt mellan himmel och jord det var såååå mysigt^^
Sedan vid halv 5 kom hans hem så då drog vi iväg och köpte thai mat och åkte tillbaka til ballkongen:)
Det var sån såååå underbar och mysig dag igår.
Jag älskar min syster så mycket!!
Det känns som att jag börjat växa ikapp henne rent åldersmässigt.och att vi kan umgås som kompisar nu och inte bara storasyster och lillasyster:).. med tanke på att jag är 6 år yngre.

Och sedan efter att hon åkte hem till Sundsvall igen så satte jag mig o kollade på ALLSÅNG på SKANSEN:D haha
äntligen:D haha

Nu ska jag fixa med lunch innan hans kommer hem..
vi hörs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0