2009!

Då har 2009 startat! Det känns helt fantastiskt och jag hoppas och tror att detta kommer att bli mitt år!
Detta år ska bli ett snyggare och gladare år!

Hoppas att erat nyårsfirande var bra!
Själv var jag hos mamma o pappa på fest och hade de jättetrevligt! Vi spelade TP, tjejerna emot killarna och om det inte va för att vi var så snäll emot killarna så hade dom inte vunnit! hehe

Raketer är verkligen jättevackert, men jag tycker så synd om djuren..
Stackars Elliot gick inte ut på hela kvällen

Sköt om er, nu ska jag vräka i mig lite käk!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe på blogg.se's största bloggtävling! Det enda du behöver göra är att gissa bilden. :-) Kram

2009-01-01 @ 23:02:03
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe men paketet var ju en julklapp som jag inte haft möjlighet att hämta ut förrän nu:p

GRATTIS! till dig!!

2009-01-07 @ 14:13:02
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0