Jahaja!

APU.n den fortsätter och imorgon är det sista dagen denna veckan:P hehe

Imorgon när Hans slutar sätter vi oss i bilen direkt och så åker vi raka spåret upp till Härnösand!
Det ska bli så mysigt, jag längtar dit massor!

Apu:n är jättebra, en jättebra avdelning med bara snälla arbetskamrater!!
Bara posetivt har jag att säga om dom!

Nu ska jag och mitt hjärta krypa upp i soffan en stund innan det är dags för sängen och så är det upp imorgon
05.30 för att göra sig klar och åka till Iggesund och avklara den dagen :)

På återseende!



Detta är kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Emmis

2009-02-05 @ 22:45:17
Postat av: Emmis

Gud vad söt vovvsingen kan vara då... :) Vad har du för kamera? Den verkar ju vara super bra...

2009-02-05 @ 22:46:44
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0