ny vecka!

Idag är det älskade farfars födelsedan. Jag saknar honom massor!
Men jag är otroligt glad att jag har farmor kvar!
Igår vad vi där och hjälpte henne massor för hon skulle ha jullunch, det var så mysigt.

Andra advent har passerat! Julen är snart här. Mysigt.

I helgen så var vi och provkörde en ny bil! så härlig. Så vi får se vad framtiden har:)
Och sedan åkte jag ner till sundsvall och umgicks med min syster och olle hela eftermiddan,
Det var så mysigt!!

Nu börjar en ny vecka i skolan.. Men denna vecka kommer nog att vara jobbig.
Idag ska vi få besök av Palliativa teamet som ska informera oss om vad dom gör,
imorgon ska vi på begravningsbyrån och få information och sånt, sedan på eftermiddan så ska vi få vara med på en såkallad svepning. Det är när dom gör den döde iordning för begravning och kista, med kläder och så.
Det ska bli spännande, men även krävande.

Men på fredag åker vi till stockholm på hundutställning.
Det ska bli så trevligt:)

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0