äntligen fredag!

Idag är det fredag (  för er som missar det) ;)
I skolan idag så har det varit redovisningar av projektarbete. En tjej hade redovisning om Barn och döden. Hur man ska informera osv. och då hade hon med sig trolldeg som vi fick "leka" med. och jag måste säga att sånt verkligen är avslappnande när det handlar om ett så tungt ämne. Sedan när alla hade redovisat klart så hade vi fika och mys och några stycken läste "10 små tomtenissar"  haha! som avslut på den palliativa vården vi hållt på med haha:D

Ikväll ska vi bara va hemma och mysa, äta gott o kanske dricka ett glas vin o imorgon ska vi på lilla julafton hos svärföräldrarna. det ska bli riktigt mysigt! :)

kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Min tapet är ljusgrön i pärlemo med vita fåglar och blommor. Fanns en i ljusblått och beige som också är fantastisk! Såg tapeten på en frisörsalong första gången, så fin! Ha en toppendag i snön!

2009-12-18 @ 14:07:54
URL: http://fiabloggen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack detsamma! Såg att du hade Lotustapeten från Eco som jag hade i min förra lägenhet, den är så fin, funderar ibland på om jag inte skulle ha den i nya lägenheten också. Du har bra smak ;)

2009-12-18 @ 14:18:40
URL: http://fiabloggen.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Tack snälla söta du...=)



Känns jätteskoj & spännande,men samtidigt såååå himla overkligt än...=)



Massa kramar & God jul från Mora <3

2009-12-20 @ 08:22:37
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0