Tisdag

Det blir inge Charlie, då det går magsjuka hos uppfödaren, men det är inte hela världen. Vi hämtar ju honom på söndag^^
längtar som en tok!
Idag hade jag sovmorgon egentligen, men jag fick kliva upp tidigt då vaktmästaren ska komma och fixa våran toalett som läcker.. IGEN:D Det rinner ur en massa vatten under den när man spolar ( det är en vägghängd) . Tur att det rinner rent vatten iallafall:D hahah men jag hatar när man inte vet när dom ska komma..... mellan 9 - 12 skulle han komma.. så det är lika bra att hä sig upp vid nio tänkte jag... sitter fortfarande här och väntar:D

Skola i eftermidda.. börjar 12.30 :)
Då ska ett par hålla en föreläsning för 3de gången... Fast nu ytterligare en ny sjukdom.. ujuj....

Undra vad man ska göra i eftermidda då eftersom att det inte blev nå valpträff....


Det är trööökväder idag... aldeles mulet och inte speciellt varmt... Hoppas att våren är framme i stockholm när vi ska dit.. behöver lite sol nu känner jag.


nu ska jag sminka mig.. på återseende.



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul med liten valpis!!! :D

Vill så klart se en massa foton när det lilla livet kommit hem :p



Ha en fortsatt trevlig påsk!

// Anna

2009-04-11 @ 14:14:34
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0