Helgen!

I torsdags åkte vi upp till mina föräldrar i Härnösand eftersom att min Faster och hennes karl var här uppe ifrån Göteborg^^
Synd att dom bor så långt borta, det är så mysigt att umgås med dom!
Det har varit riktigt mysigt.
Mamma och Farmor har fyllt år i veckan så därför var dom uppe, så vi åkte som sagt upp hit i torsdags, där det vankades käk och mys!
Farmor opererade en ny hjärtklaff för en månad sedan, och hon ser ofärskämt pigg ut! min älskade lilla farmor!:)
Ikväll ska vi åka hem till hudik igen, det är skönt att vara hemma, sova i sin egen säng, men tråkigt att åka ifrån mamma o pappa:D hehe
Igårkväll var jag och Hans barnvakt även.. Till mina brorsbarn på 5 resp 1.5 år!  Det var faktiskt riktigt mysigt.
vi köpte mat, kollade på film busade och läste nattsaga:)
Saknar dom massor när man bor en bit ifrån!
men ibland får man va barnvakt^^

Imorgon är det skola igen..
På tisdag så åker vi och hälsar på Charlie igen! snart snart flyttar han hem till oss!!
Kortvecka igen och på torsdag kommer min moster och kusin ner och då sätter vi oss i bilen och styr nosen emot Stockholm/vällingby till min andra kusin... Och på fredag är det dags för hundutställning^^ Önska oss lycka till.. lär behövas.. det är 15 Japanese chin;D haha
på lördag så ska min kusin ställa ut sin Grand Danois!
och på Söndag åker vi hem igen... Och hämtar Charlie! då är han redo att flytta :)
längtar så jag blir tokig!

Vad har ni gjort i helgen? och ska göra i veckan.

Puss!
 
p.s Vad hände med våren???!! det har snöat idag! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0