-Till minne av Madde-



Personligen kände jag aldrig Madde även om hennes fina personlighet och positiva inställning lyste rakt genom dataskärmen och in i mitt (och många andras) hjärta.

Ni har det startats en insamling till minne av henne och jag hoppas att alla som läser detta går in och skänker en slant. Vi ska besegra "den jävla idioten", som Madde själv kallade sin sjukdom. Men för det krävs pengar, så nu tycker jag att vi alla ska ta vårt ansvar och göra vad vi kan. Tillsammans gör vi stor skillnad och varje liten krona är verkligen betydelsefull!

http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Den-javla-idioten/?mode=3



Ni får gärna kopiera mitt inlägg och lägga ut på era egna bloggar, kanske kan vi då nå ut till fler.

http://www.jagefrisk.blogg.se/

Maddes låga släktes 02.15 den 15.e september 2008
Hon blev ändast 20 år och fick diagnosen Desmoplastic Small Round Cell Tumor 13 september 2007

Jag sänder en stor tanke till hela hennes familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0