Måndag igen!

Nu är jag äntligen frisk.. (nästan) och då bär det av till jobbet^^ Jag får nått fel av att bara ligga hemma, så jäkla uttråkad.. Men det har gått bra i helgen då Hans har vari ledig!
Idag och imorgon jobbar jag kväll sedan på onsdag åker vi till Härnösand^^ Jag saknar dom där uppe..
I lördags var syster så söt, hon ringde för att säga att hon saknar mig ^^ hihi
Men som sagt på onsdag åker vi, och blir uppe ända tills på måndag.. Det ska bli så mysigt!

Snart är det dags att flytta!! jag längtar så jäkla mycket!! det ska bli så underbart!!:):)

Till helgen är det påsk.. Får ni påskägg då?:)

image26

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill ha påskägg! :)

2008-03-17 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0