En dag i Härnösand.

Nyss vaknat.. Fick ett sms ifrån Hans som tyckte att det var dags att kliva upp. Det håller jag med om ifall jag saka kunna somna ikväll nån gång.. Men det var skönt att ligga och dra sig.....
Det var verkligen hur länge sedan som helst som jag sov i MITT rum och i MIN säng:P
Brukar oftas sova inne i gästrummet när jag är hemma hos mamma och pappa :)

Nu ska jag ta och äta lite  frukost och dona lite, sedan ska jag åka till en helt underbar vän som jag saknar som bara den när jag nu har flyttat till Hudik....
Du måste lova att komma ner och hälsa på när vi har flyttat!!??

Tandläkaren idag.... Inget som jag ser fram emot som sagt..... Dags att laga idag igen....
image24

nä nu är det dags för frukost!:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart att jag ska komma och våldgästa dig då! Till MAX! :D

2008-03-11 @ 14:28:31
Postat av: ida

Hej ja de e skojj de :) här rullar livet på.... hur är det med er då? va kul att du börjat uppdatera i bloggen igen :) fast jag är rätt dålig emellanåt ja med :) Kram

2008-03-11 @ 16:16:48
URL: http://porrulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0