advent

Skolan är i fullgång nu, massor att anteckna hela tiden. Men det är helt okej.
Trivs jättebra. En jättebra klass.
Idag fick jag dock vara hemma ifrån skolan, mådde inge bra imorse. Hade jätteont och tog mig inte upp...
Och jag var t.om pigg då för en gångs skull.. Men men
Igår skulle farfar ha fyllt år, det var lite kämpigt.. men gick ändå bättre än vad jag hade trott..
Låg i sängen nästan hela dagen och så såg jag på mamma mia! och fram emot eftermiddan åkte vi på midda hos svärföräldrarna och Hans klippte sig.. ^^

Här hemma är det julstämmning.
Har adventspyntat med stjärnor och så. och till veckan åker nog granen fram eftersom att ingen av oss är här hemma på jul så ville vi ha upp den nu snart:)
Såhär ser det ut hos oss nu till advent!



Adventsljusstaken är köp på Indiska

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack vännen! :)

2008-12-10 @ 17:31:39
URL: http://porrulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0