Länge sedan!

Jag var verkligen jättedålig på det här! haha
Men en liten uppdatering kanske... Jag är ledig idag, det är skönt. imorgon är det åter till verkligheten och på  fredagkväll kommer min moster på besök vi ska på utställning med vovvarna på lördag^^ det ska bli kul:)
Och på måndag ska vi börja nybörjarkurs med elliot, så får väl se om han blir nå lydigare:D hahah

rufus och elliot

Rufus och Elliot ^^

Ja, och så har vi köpt ny bil som vi ska hämta nästa ´helg uppe i Härnösand
en passat 1.8t :)



Jag återkommer med utställningsbilder :)

Puss!

p.s CARRO JAG SAKNAR DIG! KOM NER HIT SNART OCH HÄLSA PÅ!!!! d.s

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad lille Urban har blivit stor! spännande med utstälnning ;) Å en fin-fin bil!! Gud va roligt!!



Och jag saknar dig! jag ska banne mig komma! Jag måste! Pusspuss

2008-08-21 @ 22:49:43
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: Carro

SÅKLART! i är välkommna!!! SÅ himla mycket! pusspuss

2008-08-22 @ 15:31:48
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0