Valpar!

Hejsan!
 
Dom senaste dagarna har jag haft haft huvudet fullt av valpar!
Vi har bestämt oss att vi vill ha ett tillskott i familjen.
I tisdags var jag och Natalie och kollade på japanese chin valpar. Dom är ju verkligen jättesöta^^
och igår var jag och Hans och kollade på Dvärgpinscher valpar.. dom var om möjligt ännu sötare.
Vi har pratat länge fram och tillbaka och vi har väl bestämt oss för att det är en dvärgpinscher vi vill ha...
Dom är ju hur underbara som helst.. Visst krävande också... men det får man ju räkna med...
förut var vi helt inne på att det var Black/tan vi vill ha men nu har vi sett dom röda på riktigt och dom är ju hur vackra som helst^^

Jag längtar tills det är våran tur att få hem en liten sötnos... :) ( när det nu blir )

Japanes chin!
image28


Bilden är tagen ifrån google


Kommentarer
Postat av: ida

men gud va roligt och fantastiskt söta dom e! Kram

2008-04-04 @ 11:44:04
URL: http://porrulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0