Flyttlass på G

På fredag får vi nycklarna till nya lägenheten så då börjas det flyttas:)
 Det inte när internet fungerar igen. det brukar ju kunna jävlas med sånt:)
Men jag uppdaterar så fort jag har möjlighet och så får ni se bilder på våran bebis då:)
Vi har nog bestämt oss för att han får heta Bobby:D
Vi får våran nya soffa på måndag och på eftermiddan åker vi till uppfödarna och hälsar på.
Åh vad livet känns underbart nu.. Nu kan jag uppriktigt säga att jag mår bra i huvudet och känner mig glad..
Jag älskar livet!!


Hoppas att läkarna i Hudiksvall är trevligare än Han i sundsvall..!!
och att dom kan hjälpa mig..  Jag vill må bra i kropp också.

Puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0