vardag i all ära!

Jag älskar verkligen min farmor! Hon är underbar.. Vi var och hälsade på hon och farfar i söndags innan vi åkte ner till Hudiksvall igen. Då fick jag är burk med lingonsylt.. Hennes sylt är så underbart god!:)

Nu sitter jag och funderar på julklappar till min snart 4år gammla brorson och hans lillasyster som är 6 månader.. Nån som har förslag?
Var snäll och kom med förslag !:)


Jag kollade på Rachel Ray tidigare.. hon är så fruktansvärt söt.. lite högljudd men jag älskar verkligen hennes pogram!:)
image15
 

Nu ska jag ta och resa mig upp ur soffan och damsuga lite och göra lite fint här hemma innan ängel kommer hem!
i.ofs så dröjjer det några timmar innan han kommer hem, men då hinner jag då!

På lördag verkar det bli utgång igen.. Hans bästa kompis Fredrík och hans tjej Kathy ska komma till hudik, det kommer att bli jättekul:)

Puss/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0