La Bella Vita

image4Lindsay Lohan är riktigt snygg!
Kan inte vara lätt att ha världens alla ögon rakt på sig. 
Rent stilmässigt så ser jag henne som en förebild! Snyggare brud får man leta ihjäl sig efter^^



Denna veckan har varit seg!
Jag var inlagd på sjukhuset i Umeå förra veckan för utredning..
Dom tror dom vet vad som är fel på mig men ska vänta på alla provsvaren så tills vidare så har jag fått nå tabletter.. Men dom är emot inflamation och det har jag provat förut och de hjälper inte så...´
Men men, dom bryr sig iallafall om att ta reda på vad som är felet..
jag är less på att må såhär... less på att ha konstant ont...

Nä nu ska jag städa litegranna innan min prins kommer hem.
Jag och Johnny Cash kan inte bli ett bättre stöd team!:)


Puss /elin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det tar sig! :) Jag ska med städa ikväll medans stefan är på jobbet...SUCK OCH STÖN Puss

2007-11-15 @ 14:47:54
URL: http://www.car0linesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0